Oon aina pyrkinyt mielessäni tilanteeseen, että kaikki olis ikään kuin tehty ja valmiina. Oon tehnyt listoja ja pyrkinyt saamaan kaiken valmiiksi. Siksi iso remontti tai talon rakennus ei ole tullut kyseeseen, koska en kestäisi sellaista määrää juttuja to do-listalla. No, nyt tavallaan on sellainen tilanne, ettei to do-listalla ole enää mitään kauhean isoa. Ja mitä mä teen; rupean heti miettimään sinne projekteja. Ehkä lisäopintoja, isompaa piha-alueen laittoa, muuttoa, whatever. Mutta ei! Nyt yritän suorittamisen sijasta keskittyä elämästä nauttimiseen. 

11 kommenttia:

  1. Moi,

    Voisit vaikka tehdä iltakyläilyn tänne Hämeen toiselle laidalle;)) -- nyt on tekemistä.
    T,K
    P.s. Yksin kotona

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moikka Nyt meidän on kyllä pakko treffata. Soittelen sulle, niin sovitaan!

      Poista
  2. Terkkuja lähettää täällä toinen listaihminen, minulla on useita listoja, ja kun ne vanhat tulevat tehdyiksi, niin eikun uuttaa sissään. Ja ihan totta, pitäisi varmasti kuitenkin nauttia kuin suorittaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä teen välillä uuden listan niistä vanhoista tekemättömistä asioista siinä vaiheessa kun oon vetänyt muutamaan viivat yli. Listamaanikot ymmärtää kyllä:)

      Poista
  3. sen sisäistäminen, että elämä on matka, ja perille ei ole kiire, on vaikeaa.
    Mä opettelen kanssa tuota, hetkessä elämistä, pienistä asioista nauttimista.
    toisina päivinä onnistuu paremmin kuin toisina. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Just niin totta Taina! Jotkut päivät onnistuu paremmin. Tänäänkin ruvettiin vähän naapureitten kanssa suunnitteleen uusia postilaatikoita ja telinettä. Mut syytän vähän naapureitakin tästä projektista:)

      Poista
  4. Niin tuttua, niin tuttua. Eihän sitä ole hengissäkään, jos ei ole joku projekti päällänsä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No just niin! Mut meinaan silti yrittää himmailla:)

      Poista
  5. Niimpä, minä tuskastun talvisin kun asutaan rivarissa niin ei oikein pysty tekemään mitään suurempia tuunauksia.. minusta parhaat tekemiset on juuri huonekalujen kunnostukset..no juu onhan noita hommia..aina enkä niistä halua koskaan eroon..kivaa kun on joku projekti aina päällänsä..
    No se vaan on harmi et joskus tulee se ähky..eli ei huvita tehdä ja sekös harmittaa et toikin on kesken ja toi..mieli tekee tehdä kaiken aikaa mutta joku kehosta ei sitten aina viitsi..ja tekemiseenkin tarvii olla inspis korkealla sillä väkisin tekemisestä ei tule sit yhtään mitään..
    Kirjoitit jotain muutosta..no minun unelmani alkaa olla lähempä kuin koskaan eli minäkin ajattelen muuttoa..ja tiedäthän jos neliöt lisääntyy...to-do listani kasvaa ja ne unelmat ja elämä saa taas uuden käänteen..ja se tietää lisää tekemistä..mutta mikäänhän ei ole koskaan niin varmaa kuin epävarma...

    VastaaPoista
  6. Mä olen samanlainen..listalla on oltava jotain vaikkei niitä hommia heti alkais tekemäänkään. Suunnittelu ja fiilistelykin on aika ihana osa projektia :)

    VastaaPoista
  7. Onpa kiva kuulla Hannele ja Hanna, että löytyy muitakin samanlaisia!

    VastaaPoista

Kiitos, että jätit viestin vaikka ihan pienenkin!
Tack så mycket för komment!
Thank for your comment!

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.